דברו איתנו
התכנית הבינלאומית

התכנית הבינלאומית

הפקולטה להנדסת מכונות מפעילה תכנית בינלאומית יוקרתית לתואר ראשון, שקולטת מדי שנה כ-30 סטודנטים מכל העולם, לאחר תהליך סינון קפדני, שכולל ציוני בגרות, מבחן פסיכומטרי וראיון אישי. סטודנטים אלה זוכים להכשרה ברמה הגבוהה ביותר בהנדסת מכונות, באחד המוסדות המובילים בעולם, לצד חוויה בינלאומית של לימודים עם סטודנטים מארצות ומתרבויות שונות.

בתחילת הלימודים נדרשים תלמידי התכנית הבינלאומית לעבור מכינה בת מספר חודשים, במהלכה הם עוברים קורסי בסיס במתמטיקה ובפיזיקה, לומדים עברית בסיסית, ורוכשים מיומנויות לימוד. הסטודנטים שעוברים את המכינה ממשיכים לתכנית זהה בתכניה לתכנית הלימודים הרגילה, שבה כל הלימודים מתקיימים בשפה האנגלית. חלק מהשיעורים באנגלית מתקיימים במשותף עם סטודנטים ישראלים.

סטודנטים בתכנית הבינלאומית יכולים לעבור למסלול לימודי תואר ראשון בעברית בפקולטות אחרות להנדסה ומדעים בטכניון. על התלמידים להיות בעלי כישורים מספקים בשפה העברית ולהשיג את הממוצע האקדמי הנדרש, כפי שמתווה מדיניות הטכניון.

תלמידי התכנית הבינלאומית נהנים אצלנו מליווי צמוד של ראש התכנית ורכזת מהפקולטה וכן של נציגים מהטכניון. הפקולטה מספקת להם מורים פרטיים, שיעורים נוספים וייעוץ, לפי הצורך. במהלך לימודיהם, מוזמנים הסטודנטים להגיש בקשה למגורים במעונות הסטודנטים בקמפוס המודרני שלנו, או לבחור באפשרויות דיור מגוונות מחוץ לו.

בתום המסלול, עם קבלת התואר, ממשיכים הסטודנטים לתארים מתקדמים באוניברסיטאות הטובות בעולם, או מתקבלים בזרועות פתוחות לעבודה בחברות המובילות בעולם. עבור סטודנטים ממוצא יהודי, התכנית הבינלאומית היא גשר מושלם לעלייה לישראל ולהשתלבות קלה בה, באקדמיה הישראלית ובשוק העבודה.

לאתר התכנית >>

לשתף עם חברים
מעוניינים.ות ללמוד את מקצוע העתיד?
הפקולטה להנדסת מכונות, קרית הטכניון, חיפה

"*" אינדוקטור שדות חובה

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.